کد خبر: 39078
تاریخ انتشار: شنبه, 18 اسفند 1397 - 16:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به مناسبت کتابخانه گردی صورت گرفت

حضور مدیرعامل خانه کتاب در کتابخانه باباطاهر

منبع : روابط عمومی موسسه خانه کتاب
نیکنام حسینی پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب صبح امروز (شنبه 18 اسفند ماه) با حضور در کتابخانه باباطاهر در طرح کتابخانه گردی شرکت کرد.
حضور مدیرعامل خانه کتاب در کتابخانه باباطاهر

به گزارش لیزنا، همزمان با پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نیکنام حسینی پور، ضمن حضور در کتابخانه باباطاهر  با علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران و محبوبه کفیلی مدیر کتابخانه باباطاهر دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید مجتبی تبریز نیا، مشاور اجرایی مدیرعامل خانه کتاب و مرتضی بریری، مدیر روابط عمومی خانه کتاب نیز حضور داشتند.

کتابخانه باباطاهر، در منطقه ۱۳ شهر تهران و در بوستان دانش آموز خیابان باباطاهر قرار دارد. این کتابخانه ۴۶۵ متر وسعت داشت که پس از بازسازی به ۱۲۰۰ متر بنا افزایش یافت و دارای بخش های تخصصی کودک، نوجوان، مرجع، نشریات، کلاس های آموزشی و پایگاه داده است.

به مناسبت پانزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور امروز (شنبه18 اسفند ماه) طرح کتابخانه گردی با حضور مسئولان به طور همزمان در سراسر کشور اجرا می شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: