کد خبر: 39182
تاریخ انتشار: شنبه, 25 اسفند 1397 - 13:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام
 چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام در سال ۹۷، به ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار ایلام و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.
چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا، چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام در سال ۹۷ به ریاست مهرعلیزاده، معاون سیاسی- امنیتی فرماندار ایلام و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و اعضای انجمن در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، اظهار داشت: بر اساس طرح آمایش سرزمینی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، مطالعات جامعی در زمینه نیاز محلات شهر ایلام به کتابخانه عمومی انجام شده است و امیدواریم با همکاری فرمانداری ایلام بتوانیم این نیازها را برطرف کنیم.

وی همچنین به مشکلات موجود بر سر راه تکمیل کتابخانه های پارک رزمندگان و محله بانبرز اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش ها و پیگیری های فراوان این اداره کل، به دلیل افزایش قیمت ها در ماه های اخیر، تاکنون موفق به افتتاح آن ها نشده ایم اما با رایزنی های انجام شده با استانداری ایلام و اداره کل راه و شهرسازی به زودی این مسائل حل خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه، علی مهرعلیزاده، معاون سیاسی- امنیتی فرماندار ایلام اظهار داشت: هدف گذاری برای رشد ۲۵ درصدی شاخص های حوزه کتاب و کتابخوانی از اهداف کتابخانه های عمومی شهرستان است. تحولات اساسی در حوزه کتاب و کتابخوانی بایستی از مجرای اجتماعی و فرهنگی عملی شود.

وی نقش دستگاه های دولتی و اجرایی را جهت تحقق اهداف تسهیل گر دانست.

در این جلسه همچنین عباس یاسمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام به بررسی مصوبات جلسه قبل و نیز قرائت دستور کار جدید پرداخت. وی در  ادامه گزارشی جامع از وضعیت کتابخانه های در دست احداث،‌پیشرفت فیزیکی آن ها و همچنین گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: