کد خبر: 39349
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 فروردين 1398 - 09:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برپایی دو نمایشگاه در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : روابط عمومی کتابخانه حسینیه ارشاد
نمایشگاهی در موضوع«اسلام و موسیقی، اسلام و جوانان»  و نمایشگاه موضوعی دوهفتگی با موضوع «گیاه‌شناسی» در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود.
برپایی دو نمایشگاه در کتابخانه حسینیه ارشاد

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای نگاهی دوباره به کتابهای نفیس و قدیمی موجود در کتابخانه، نمایشگاه موضوعی بر اساس چیدمان (رده بندی) آنها در قفسه‌ها را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

نمایشگاه این هفته از تاریخ  31 فروردین ماه الی 6 اردیبهشت ماه با  موضوع «اسلام و موسیقی، اسلام و جوانان» در بخش امانت برگزار می‌شود.

همچنین  کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به دلیل اهمیت آشنایی افراد با منابع مرجع و ضرورت استفاده از این دسته از منابع برای انجام پژوهش، نمایشگاه‌هایی از منابع مرجع موجود در کتابخانه برپا خواهد کرد. منابعی در پاسخ به یوالاتی مانند: پوشش گیاهی ایران چگونه است؟ محل رویش گلها و گیاهان ایران کجاست؟ زمان برداشت گیاهان دارویی چه وقت است؟ قارچ‌های سمی و خوراکی کدامند؟ نحوه مصرف و تداخلات گیاهان دارویی چگونه است؟ نام کدام گیاهان ریشه یونانی دارد؟ ...

   نهمین نمایشگاه موضوعی دوهفتگی با موضوع «گیاه‌شناسی» از تاریخ 24 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه  برگزار می‌شود. با استفاده از منابع این نمایشگاه می‌توانید به پرسش‌هایی که در ذهن‌تان دارید، پاسخ دهید.

   کتابداران مرجع مشتاقانه آماده دریافت نظرات و پاسخ‌گویی به پرسش‌های علاقه‌مندان هستند. افراد می‌توانند با شماره تلفن 7-22894004 (داخلی 24) تماس گرفته، یا از طریق نشانی www.hepl.ir پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین در میان گذارند.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: