کد خبر: 39369
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 فروردين 1398 - 15:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

خدمات ویژۀ کنکوری‌ها در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

منبع : روابط‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی
کتابخانۀ مرکزی و 9 کتابخانۀ وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد، در ایام امتحانات تا پاسی از شب باز می‌مانند.
خدمات ویژۀ کنکوری‌ها در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی

به گزارش لیزنا، رئیس این سازمان در نخستین نشست خبری خود با رسانه‌ها از افزایش ساعات خدمات کتابخانۀ مرکزی و 9کتابخانۀ وابستۀ این سازمان از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا پیش از کنکور سراسری خبر داد. وی در این خصوص افزود: کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی که تا پیش از این تا ساعت 22 به محققان ارائۀ خدمات می‌داد، در تاریخ ذکر شده، خدمات خود را برای جوانان و نوجوانان نیز تا ساعت 22 افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی افزود: 9 کتابخانۀ وابسته به این سازمان در مشهد، شامل کتابخانه‌های امام جعفر صادق(ع) واقع در وکیل‌آباد36، مسجدالرضا(ع) در احمدآباد، آیت‌الله شیخ هاشم قزوینی واقع در انتهای مصلی 25 و 27، آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی در خیابان طبرسی، مسجد حضرت سجاد(ع) واقع در سجاد21، مسجد جوادالائمه در هاشمیۀ31، امام‌رضا(ع) در مسجد غدیر باباعلی واقع در قاسم‌آباد، مسجد پیغمبراکرم(ص) در رضاشهر و مسجد زینبیه واقع در مطهری شمالی2، در این مدت تا ساعت 21 ارائۀ خدمات خواهند داشت.

وی همچنین در ادامه، از خدمات ویژۀ کتابخانۀ مرکزی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات، سالن‌های مطالعۀ جوانان و نوجوانان و تالار محققان تا ساعتی پیش از سحر به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: