کد خبر: 39637
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 - 14:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر از معلمان فعال عرصه کتابخوانی در دبستان بنت‌الهدی شهرستان اردکان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
با حضور معاون فرماندار اردکان و جمعی از مسئولان این شهرستان، نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در دبستان دخترانه بنت‌الهدی اردکان برگزار شد. در حاشیه این نشست از معلمان فعال در عرصه کتابخوانی نیز تجلیل شد.
تقدیر از معلمان فعال عرصه کتابخوانی در دبستان بنت‌الهدی شهرستان اردکان

به گزارش لیزنا،  نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای با حضور رقیه کرمانیان، معاون فرماندار؛ حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان؛ ابوالفضل کارگر،‌ رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی در دبستان بنت‌الهدی اردکان برگزار شد.

در این نشست 6 تن از دانش‌آموزان آموزشگاه بنت‌الهدی به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند و در پایان نیز از معلمان فعال این مدرسه در حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

راحیل آقامحمدپور،‌ ریحانه قطب‌الدینی و ریحانه شاکری دانش‌آموزان پایه چهارم و مریم اقبال، فاطمه دهستانی و فاطمه سبحانی از دانش‌آموزان کلاس ششم این دبستان به معرفی کتاب‌های «یادت باشه» نوشته رسول ملاحسنی،‌ «تام گیتس» اثر لیز پیشون، «امام رضا(ع) و زندگی» نوشته مهدی غلامعلی،‌ «رنگین‌کمان آیه‌ها» نوشته محمدجواد نوروزی، «پرنده‌ای از گل» اثر علی باباجانی و «داستان ضرب‌المثل‌ها» نوشته شبنم کریمی پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان نیز در این نشست با تشکر از کادر آموزشی و معلمان دبستان بنت‌الهدی، همکاری این مدرسه با کتابخانه‌های عمومی را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این روند به ترویج بیشتر مطالعه غیردرسی بین دانش‌آموزان و ارتباط مستمر آنان با کتاب و کتابخانه منجر شود.

حسین پایدار افزود: تلاش همه جانبه مسئولان به ویژه معلمان و مدیران آموزش و پرورش نقش به سزایی در افزایش سرانه مطالعه و جذب دانش‌آموزان به مطالعه دارد.

ابوالفضل کارگر،‌ رئیس اداره آموزش و پرورش نیز برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدارس را مفید خواند و معلمان فعال در حوزه کتابخوانی را نیروهای توانمندی خواند که هم در برنامه‌های مطالعاتی درسی به دانش‌آموزان مدد می‌رسانند و هم به پرورش روح کودکان و نوجوانان به وسیله کتاب‌های سودمند غیردرسی همت می‌گمارند.

در پایان این نشست نیز از اعظم جوکار، سکینه نجاتی،کبری سادات رفیعی، نورسته برزگر، عاطفه سعیدی، اعظم طالعی، طاهره کمالی معلمان فعال آمورشگاه بنت‌الهدی که در برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای و تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی فعالیت داشتند، تجلیل شد

گفتنی است از دانش‌آموزان معرفی کننده کتاب نیز با اهدای جوایزی نقدیر به عمل آمد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: