کد خبر: 39647
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 - 09:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جشنواره کتابخوانی رضوی از کمیت و کیفیت بالایی برخوردار شده است

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در حالی در استان برگزار می شود که هرسال نسبت به سال گذشته از رشد کمی و کیفی بیشتری برخوردار می شود.
جشنواره کتابخوانی رضوی از کمیت و کیفیت بالایی برخوردار شده است

به گزارش لیزنا، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: این جشنواره که به یکی از جشنواره های مهم و موثر فرهنگی کشور تبدیل شده هرساله با استقبال گسترده مردم استان روبرو می شود.

وی، ترویج فرهنگ رضوی را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: کتاب بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ ناب دینی و اسلامی است و در همین راستا جشنواره کتابخوانی رضوی بهترین را فراهم کرده است.

کارگران تصریح کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اعلام آمادگی می کنیم و همه ظرفیتهای موجود را به کار می گیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشارکت در امور فرهنگی بهترین فرصت برای اجرای هرچه بهتر برنامه هاست.

در ادامه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تشکر از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه های فرهنگی کتابخانه ها، به بیان شیوه نامه و مراحل اجرای این جشنواره در سال جاری اشاره کرد و افزود: ان شا ا.. امسال شاهد موفقیت بیش از پیش این جشنواره  خواهیم بود.

گفتنی است در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری26هزار و 300نفر شرکت کردند که از این تعداد 15 هزار و 33 نفر در بخش مکتوب و 11 هزار و 267 نفر در بخش آنلاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین(ع) و شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل‌بیت (ع) از طریق تولید و انتشار گسترده‌ این آثار از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: