کد خبر: 40495
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 آذر 1398 - 08:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از کتابخانه تفکر

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در جریان بازدید از کتابخانه تفکر، اظهار داشت: به زودی با مشارکت مردم فرهیخته این کتابخانه بهتر از قبل بازسازی و به نمادی از فرهنگ دوستی مردم شریف شهریار و باغستان تبدیل خواهد شد.
بازدید سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از کتابخانه تفکر

به گزارش لیزنا، محمدهادی ناصری طاهری، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به همراه اسماعیل جانعلی پور، معاون مدیرکل؛ زهرا رضایی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار و جمعی از همکاران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از کتابخانه عمومی تفکر بازدید کرد. وی همچنین با حضور در منزل ابولفضل حداد خراسانی، کارشناس اداری- مالی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار که در پی بازدید از این کتابخانه به علت ریزش نمای ساختمان از ناحیه سر و گردن دچار سانحه شده بود، از وی عیادت کرد.

ناصری طاهری، در این دیدار با بیان اینکه حمله به کتابخانه به عنوان پایگاه نشر علم و فرهنگ در جامعه، حکایت از کوردلی و زبونی عاملان این اقدام دارد، اظهار داشت: کتابخانه تفکر به زودی با مشارکت مردم فهیم و فرهنگ دوست شهریار و هموطنانمان از سراسر کشور بهتر از قبل بازسازی شده و به نمادی از فرهنگ دوستی مردم شریف و فرهیخته شهریار و باغستان تبدیل خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از وظیفه شناسی و احساس مسئولیت ابولفضل حداد خراسانی، عنوان کرد: حضور این همکار و سایر همکاران کتابخانه‌های عمومی شهریار در کتابخانه در ساعات اولیه حادثه، برخاسته از حس عمیق تعهد به کار و عشق به خدمت است.

همچنین ابولفضل حداد خراسانی، کارشناس اداری- مالی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار به بازگویی حادثه آتش زدن کتابخانه پرداخت و گفت: سوختن کتابخانه و مواجه شدن با کتاب‌ها که روزی آگاهی بخش و انیس علاقه مندان به کتابخوانی بود از حادثه ای که برایم اتفاق افتاد دردناک تر است.

شایان ذکر است، در اولین روز پس از تخریب کتابخانه تفکر، مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به همراه کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از کتابخانه تفکر بازدید و خسارات وارده را ارزیابی کرد.

در حاشیه این دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از کتابخانه عمومی ایثار و کتابخانه سیار شهریار بازدید کرد و با کتابداران به گفتگو پرداخت.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: