کد خبر: 14629
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 فروردين 1393 - 15:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نوه تولستوی در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت

      بر اساس هماهنگی‌های انجام شده نوه تولستوی و رئیس بنیاد ادبی تولستوی در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت.
نوه تولستوی در نمایشگاه کتاب حضور خواهد داشت

 

به گزارش لیزنا، قرار است نوه تولستوی نویسنده مشهور روس و رئیس بنیااد ادبی تولستوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشند.نوه تولستوی پیش از این در نمایشگاه‌های بین‌المللی همچون نمایشگاه کتاب لندن و نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور داشته است. 

 

تولستوی یکی از مشهورترین نویسندگان و بزرگ ترین شخصیت‌های تاریخ روسیه است. رمان های جنگ و صلح و آنا کارنینا جایگاه او را در بالاترین رده‌ی ادبیات داستانی جهان تثبیت کرده‌اند. تولستوی به‌حدی در کشورش مشهور و محبوب است که اخیراً سکه طلای یادبودی به‌احترام وی ضرب شده است. تولستوی به رغم شهرت و محبوبیتی که با انتشار آثارش کسب کرد، زندگی خود را به‌شدت تغییر داد و به ساده زیستن روی آورد.

 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: