کد خبر: 14673
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 فروردين 1393 - 10:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

آژانس ادبی غزال با رویکردی تازه در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابد

      آژانس ادبی غزال با رویکرد تازه‌ای در بخش بین‌الملل نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت و نشست‌های ادبی ویژه‌ای در غرفه‌ این آژانس برگزار خواهد شد.
آژانس ادبی غزال با رویکردی تازه در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابد

 

به گزارش لیزنا، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت ماه 1393 با حضور ناشران داخلی و خارجی در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

آژانس ادبی غزال حدود دو سال است فعالیت خود را در حوزه‌ی معرفی آثار برتر ادبیات داستانی ایران به ناشران و آژانس‌های معتبر جهان، مطابق با استانداردهای جهانی آغاز کرده است. 

بر همین اساس قرار است با اهتمام مسئولان وزارت ارشاد در دولت یازدهم  برای نخستین بار غرفه‌ی رایت -جهت خرید و فروش حق انتشار آثار برتر ایران و جهان- در بخش بین‌الملل نمایشگاه تهران با محوریت آژانس ادبی غزال تشکیل گردد.

آژانس ادبی غزال اعتقاد دارد که باید طبق چهارچوب‌های بین‌المللی فعالیت کرد تا بتوان به عنوان یک آژانس فعال در دنیا مورد توجه قرار گرفت و در ارائه‌ی آثار ادبی خوب ایران به مخاطب جهانی موفق بود.

این آژانس با رویکرد تازه‌ای در بخش بین‌الملل نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت و نشست‌های ادبی ویژه‌ای در غرفه‌ی آژانس ادبی غزال برگزار خواهد شد.

همچنین آژانس ادبی غزال فعالیت‌های دیگری نیز در دستور کار خود دارد که از جمله‌‌ی آن‌ها می‌توان به خرید و فروش رایت آثار برگزیده در زمینه‌های مختلف ادبی و در گروه‌های سنی مختلف اشاره کرد.

آژانس ادبی غزال با رصد کردن ناشران و آژانس‌های پرسابقه توانسته است در نمایشگاه‌هایی همچون ابوظبی، فرانکفورت، بولونیا و لندن به بازار خوبی جهت خرید و فروش رایت کتاب‌‌ها و آثار پرمخاطب ایرانی و خارجی دست یابد. این آژانس تاکنون حق انتشار 5 کتاب ایرانی را به ناشران دانمارکی، آلمانی و ترکیه ای فروخته و چندین اثر دیگر را نیز در دست مذاکره دارد.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: