برنامه‌ها و فعالیت های کمیته حراست نمایشگاه کتاب اعلام شد

 

 

به گزارش لیزنا، «محمدرضا سلمان‌ زاده» مدیر کمیته حراست بیست و هفتیمن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره فعالیت‌های این کمیته در این رویداد بزرگ فرهنگی گفت: این کمیته با استفاده از تجربیات 26 دوره گذشته در قالب 4 بخش اجرایی، ناشران داخلی، ناشران خارجی و حراست فیزیکی به فعالیت خواهد پرداخت.

 

وی افزود: این کمیته تلاش می‌کند با به کارگیری کارشناسان مجرب مرکز حراست و  بر اساس اهداف و سیاست‌های ابلاغی، امنیت و آرامش  را در تمامی قسمت‌های نمایشگاه کتاب بر قرار کند.

 

سلمان زاده با اشاره به انتخاب شعار اقتصاد و فرهنگ در سایه عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت:  کمیته حراست بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمامی سعی و تلاش مجموعه خود را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ و مدیریت جهادی و اهداف فرهنگی بزرگترین رویداد فرهنگی کشور به کار بسته است.

 

مدیر کمیته حراست ادامه داد: تحقق این مهم با تعامل و همکاری مناسب میان این کمیته با مجموعه‌هایی چون ریاست محترم نمایشگاه و همچنین سازمان‌ها و نهادهای امنیتی، انتظامی و نظارتی صورت می‌پذیرد.

 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.