کد خبر: 14759
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1393 - 13:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

ثبت‌ نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کتاب تمدید شد

      مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد.
ثبت‌ نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کتاب تمدید شد

 

 

به گزارش لیزنا، نیکنام حسین پور مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام مجدد دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب خبر داد و گفت: این گروه از متقاضیان می‌توانند تا پایان 5 اردیبهشت ماه برای ثبت نام به سایت tibf.net مراجعه کنند.

 

وی افزود: با دستور سید عباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به 240 هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان بن کارت اعتباری ارایه خواهد شد.

 

حسین پور با اشاره به ثبت نام متقاضیان در دور نخست گفت: در مرحله اول نزدیک به 220 هزار متقاضی در سایت tibf.net ثبت نام کردند و 200 هزار نفر از این متقاضیان شرایط لازم برای دریافت بن کارت‌های اعتباری را داشتند. با توجه به سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم توجه به دانشجویان و طلاب که مصرف کنندگان اصلی کتاب هستند، تصمیم گرفته شد تا اعتبار لازم برای ثبت نام 40 هزار متقاضی دیگر فراهم شود.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، متقاضیان فرصت دارند تا پایان روز جمعه 5 اردیبهشت ماه در سایت tibf.net ثبت نام کنند. پس از پایان زمان ثبت نام نیز این سایت از دسترس خارج خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که در دو روز آینده ثبت نام می‌کنند حتما سعی کنند که شهرهای قم، تهران و کرج را به عنوان محل دریافت بن کارت‌ها اعتباری خود تعیین کنند زیرا امکان ارسال کارت‌های اعتباری به مناطق دور دست امکان پذیر نیست.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

برچسب ها :
فاطیما
|
Iran
|
1394/02/03 - 21:11
0
1
با سلام منم مشکل طلاب رو دارم کد طلبگی منرو هم قبول نمیکنه زمان هم میگذره نمیتونم بن بخرم به مرکز آموزش هم اطلاع دادیم چیزی نمیدونند، چیکار باید بکنیم؟ ممنون میشم زود جوابم رو بدهید.
احسان
|
Iran
|
1393/02/06 - 20:23
1
4
سلام
اصلاً مگه زمان پایان ثبت نام اعلام کرده بودن؟؟؟؟ که تمدیدش کنن...
رو سایت ثبت نام کارت نوشته از 27فروردین تا قبل از برگزاری نمایشگاه....!!!!
تناقضات خیلی به چشم میاد...
علاوه برآن امسان آمدن گفتن اینترنتی پرداخت کنید... پول کم میکرد و بعد میگفت تراکنش ناموفق... 2 بار اینکارو کردم اما موفق نشدم که پرداخت کنم... الانم که میرم پرداخت کنم میگه ظرفیت تکمیله...آخه نگفته بودن که کی ثبت نام تموم میشه من برم پولو واریز کنم..سیستمشونم که پول میدادیم قبول نمیکرد!!!
مهدی محسنی
|
Iran
|
1393/02/06 - 11:01
0
3
با سلام طلاب چگونه برای بن کتاب ثبت نام کنند در صورتی که طلاب کد دانشجویی ندارند و طلاب کد مرکز مدیریت دارند که سایت کد ما را قبول ندارد؟ با تشکر
پاسخ ها
.
| iran |
1395/02/01 - 18:46
كد مركز خدمات رو وارد كنيد دوست عزيز :)
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: