کد خبر: 14760
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 04 ارديبهشت 1393 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

غرفه‌های نمایشگاه کتاب آماده تحویل به ناشران است

معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آماده بودن غرفه‌ها برای تحویل به ناشران خبر داد.
غرفه‌های نمایشگاه کتاب آماده تحویل به ناشران است

 

 

به گزارش لیزنا، محمد اله‌یاری معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به آماده شدن فضای مصلی امام خمینی (ره) تهران برای حضور ناشران گفت: با همکاری کمیته‌های مختلف فضای مصلی آماده حضور ناشران است.

 

وی افزود: امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، مکان برگزاری نمایشگاه چند روز زودتر آماده شده است. برابر با هماهنگی‌های انجام شده با کمیته حراست، نمایشگاه کتاب این آمادگی را دارد تا ناشرین هر چه زودتر به مصلی مراجعه کنند و کار غرفه آرایی و چینش غرفه‌ها را آغاز کنند.

 

اله‌یاری تاکید کرد: در خواست معاونت امور فرهنگی و اجرایی از ناشران محترم این است که کار آماده‌سازی غرفه را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا در آن روزها حجم فراوان کتاب و عبور و مرور بسیار خودروهای حمل کتاب و قفسه‌ها در داخل مجموعه مصلی ایجاد ترافیک می‌کند.

 

معاون فرهنگ و اجرایی نمایشگاه ادامه داد: اساسا هدف از آماده سازی سریع  غرفه‌ها این است که ناشران در فرصتی بهتر غرفه‌های خود را آماده کنند. تشکل‌های نشر نیز برنامه زمانی مشخصی را برای دریافت غرفه‌ها به ناشران اعلام کنند.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران با پرداخت هزینه بها و ارایه آن به تشکل‌های نشر می‌توانند برا ی دریافت غرفه به مصلی امام خیمنی (ره) مراجعه می‌کنند.

 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ص) برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: