کد خبر: 14776
تاریخ انتشار: شنبه, 06 ارديبهشت 1393 - 11:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

کارگروهی برای بررسی مکان دائمی نمایشگاه کتاب تشکیل می شود

      امیرمسعود شهرام‌نیا گفت: قرار است پس از پایان بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگروهی برای بررسی محل دائمی این رویداد فرهنگی در استانداری تهران تشکیل شود.
کارگروهی برای بررسی مکان دائمی نمایشگاه کتاب تشکیل می شود

 

به گزارش لیزنا، امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم‌مقام  نمایشگاه کتاب، گفت: سید حسن هاشمی استاندار محترم تهران در حاشیه بازدید از مصلی امام خمینی (ره) پیش از ایام نمایشگاه، قول مساعد دادند که پیگیر محل دائمی برای برگزاری این رویداد باشند.

 

وی افزود: استاندار محترم وعده دادند با پایان این دوره از نمایشگاه، کارگروهي در استانداري مامور بررسی فضاهاي موجود در اختيار دستگاه هاي مختلف برای تعیین مکان دائمی نمایشگاه کتاب شوند و فضاي مناسبي را براي ساخت مكان دائمي برپايي نمايشگاه هاي فرهنگي از جمله نمایشگاه كتاب، انتخاب كنند.

 

به گفته شهرام‌نیا، بررسی درباره مکان دائمی نمایشگاه کتاب بلافاصله پس از برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز خواهد شد.

 

وی شهر آفتاب، باغ كتاب، مصلی امام خمینی (ره) و مکان‌هایی از این دست را از جمله گزینه‌های مطرح برای ساخت مکان دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برشمرد.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قائم‌مقام  بیست وهفتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران اظهار امیدواری کرد این مکان دائمی هر چه زودتر انتخاب شود و تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: