کد خبر: 14778
تاریخ انتشار: شنبه, 06 ارديبهشت 1393 - 12:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

4 غرفه پستی در نمایشگاه مستقر خواهد بود

      مدیرکل روابط عمومی شرکت پست تهران از استقرار غرفه های پستی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
4 غرفه پستی در نمایشگاه مستقر خواهد بود

 

 

به گزارش لیزنا، محمدحسن ترابی، مدیرکل روابط عمومی شرکت پست تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و ارایه خدمات به بازدیدکنندگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 4 غرفه پستی در این دوره از نمایشگاه مستقر می‌شود. 

 

وی افزود: همچنین غرفه مستقلی در نمایشگاه خواهیم داشت که به معرفی محصولات و ارایه خدمات به مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه می پردازد. 

 

ترابی با اشاره به خدمات ویژه شرکت پست در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: دستاوردهای ویژه را برای بازدیدکنندگان تدارک دیده‌ایم که می‌توانند با استفاده از خدمات پستی، بدون حمل بار به موقع محصولات خود را در منازل تحویل بگیرند.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر کل روابط عمومی شرکت پست تهران درباره زمان استقرار غرفه‌های پست در نمایشگاه کتاب تهران گفت: تلاش می‌کنیم 3 روز قبل از آغاز افتتاح نمایشگاه در مصلی امام خمینی(ره) مستقر شویم. 

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: