کد خبر: 14919
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 ارديبهشت 1393 - 15:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

جلسه نهایی انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه برگزار می‌شود

         مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر از برگزاری جلسه نهایی معرفی نامزدهای غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت خبر داد.
جلسه نهایی انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، «ابوالفضل عربشاهی»، گفت: جلسه تکمیلی روند انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه، ساعت 15 روز سه شنبه 16 اردیبهشت در کمیته انتخاب غرفه‌های برتر از بخش فعالیت‌های جنبی نمایشگاه کتاب و با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف نمایشگاه برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این جلسه، روند انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه و غرفه‌هایی را که مرحله پیمایش را گذرانده‌اند، تکمیل می‌کنیم. هر نماینده نامزد بخش‌هایی از ناشران داخلی، بین‌الملل، نشر الکترونیک، غرفه‌های برتر حجاب و عفاف را به این کمیته معرفی می‌کند.

 

عربشاهی تصریح کرد: روند بررسی‌ها بر اساس شیوه‌نامه انتخاب غرفه‌های برتر نمایشگاه کتاب است که به تصویب ریاست نمایشگاه و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.

 

به گفته وی، غرفه‌های برتر باید بالاترین امتیازهای ایجابی شامل طراحی جذاب و خلاقانه در فضای غرفه، پایبندی به ضوابط مقررات نمایشگاه، فعالیت‌ها و برنامه‌ها، غرفه‌آرایی و چیدمان کتاب و بالاترین امتیاز سلبی از جمله نداشتن تخلف را کسب کنند.

 

عربشاهی با بیان اینکه بخش‌ها با همکاری تشکل‌های حوزه نشر اقدام به معرفی غرفه‌های برتر می‌کنند، گفت: نمایندگان اولیه برای انتخاب نهایی از سوی بخش‌ها به هیات ژوری معرفی می‌شوند و در این جلسه 12 غرفه برتر برای انتخاب نهایی مشخص خواهند شد.

 

مدیر کمیته انتخاب غرفه‌های برتر تصریح کرد: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 12 غرفه به عنوان غرفه برتر انتخاب خواهند شد. این غرفه‌ها در 4 حوزه از جمله بخش ناشران داخلی (شامل 4 غرفه ناشران عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و آموزشی)، بخش بین‌الملل (شامل 3 غرفه ناشران کتب عربی، انگلیسی و فرانسه)، بخش نشر دیجیتال (شامل 2 غرفه ناشران داخلی و خارجی) و نیز 3 غرفه در حوزه حجاب و عفاف اسلامی شامل بخش داخلی، بین‌الملل و نشر دیجیتال انتخاب می‌شوند.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: