کد خبر: 14934
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

بازدید كتابداران کرمانی از بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران

جمعي از كارشناسان و كتابداران کتابخانه های عمومی استان کرمان باحضوردرنمایشگاه بین المللی کتاب تهران از غرفه نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در نمايشگاه ديدن كردند.
بازدید كتابداران کرمانی از بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران

 

به گزارش لیزنا، درسفری دوروزه تعداد 38 نفر از کتابداران وپرسنل ستادی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان از نمایشگاه کتاب تهران بازدید بعمل آوردند.

 

مجتبی پورحبیبی مسئول روابط عمومی اداره کل كتابخانه هاي عمومي استان در اين باره گفت: بازديد از نمايشگاه كتاب با هدف آشنايي با حوزه نشر به ويژه انتشارات جديد و تامين منابع براي كتابخانه ها و تبادل تجربه انجام شده است.

 

تجدیدمیثاق کتابداران کرمانی با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و زیارت حرم حضرت معصومه(س) ومسجدمقدس جمکران از دیگر بخش های این سفر دو روزه بود.

 

شایان ذکر است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)  تهران برپاست.

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: