کد خبر: 14935
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 ارديبهشت 1393 - 10:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

حضور پایگاه استنادی ISCدر بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) از برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان بستری فرهنگی و علمی، به معرفی پایگاه های اطلاعاتی و خدمات خود می پردازد.
حضور پایگاه استنادی ISCدر بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

 

به گزارش لیزنا، در طول روزهای اولیه برگزاری نمایشگاه، بازدید کنندگان بسیاری از غرفه ISC بازدید کردند. دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارمین روز نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه دستاوردهای ISC از ظهور و پیشرفت ISC در طی چند سال گذشته ابراز خرسندی کرد و با  مثبت و ارزنده توصیف کردن فعالیت ها به اهمیت وجود چنین پایگاهی در کشور های اسلامی اشاره نمود.

 

وی پس از آشنایی درباره فعالیت ها و خدمات ISC، از آخرین گزارش های مربوط به نشریات برتر کشور، پژوهشگران پرتألیف ایران در حوزه های مختلف موضوعی، ارائه نتایج آخرین رتبه بندی دانشگاه های ایران و جایگاه فعلی ایران در تولیدات علمی جهان به استناد آخرین گزارش مؤسسه اطلاعات علمی(ISI) نیز مطلع گردیدند.  

 

 پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، (10 الی 20 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ، شبستان اصلی، ناشران عمومی، طبقه دوم، سالن دستاوردهای تولید علم، میزبان علاقه مندان جهت بازدید می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: