سامانه فروش آنلاین نمایشگاه کتاب تهران راه اندازی شد

 

به گزارش لیزنا، «نیکنام حسین‌پور» با بیان اینکه این سامانه با همکاری انجمن ناشران کتاب دانشگاهی و بین‌الملل راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: بانک صادرات و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نیز همکاری خوبی برای راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین نمایشگاه کتاب داشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه در مرحله اول کتاب ناشرانی که اطلاعات آنها به‌روز بوده در سامانه بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد: سایر ناشران می‌توانند برای اضافه کردن فهرست کتاب‌های خود، به این سایت یا به انجمن ناشران کتاب دانشگاهی مراجعه کنند.

 

حسین‌پور اطلاعات کتاب‌های سامانه را بالغ بر 12 هزار کتاب فارسی دانشگاهی و 20 هزار کتاب خارجی اعلام کرد و افزود: به زودی کتاب‌های بیشتری از ناشران دانشگاهی به این مجموعه اضافه می‌شود.

 

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای همکار بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: در سامانه فروش آنلاین نمایشگاه کتاب، امکان خرید با بن‌کارت‌های دانشجویی فراهم شده است.

 

وی ادامه داد: تعدادی از دانشجویان به رغم دریافت بن‌کتاب، موفق به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشده‌اند. این افراد می‌توانند تا پایان خردادماه کتاب مورد نظر خود را از این سامانه خریداری کنند.

 

کسانی که قصد خرید از این سامانه را دارند می‌توانند با ثبت نام در پایگاه www.book.tribf.net  رمز عبور دریافت کنند و سپس با انتخاب کتاب مورد نیاز، مبلغ فاکتور را پرداخت کنند.

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.