کد خبر: 19639
تاریخ انتشار: جمعه, 04 ارديبهشت 1394 - 18:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

بازدید مدیران کمیته‌های مختلف از بخش‌های نمایشگاه

مدیران کمیته‌های مختلف نمایشگاه امروز (4 اردیبهشت ماه) از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید به عمل آوردند. 
بازدید مدیران کمیته‌های مختلف از بخش‌های نمایشگاه

 

 

به گزارش لیزنا، شهرام‌نیا با اشاره به این بازدید اظهار کرد: باتوجه به اینکه کار اصلی ساخت و ساز نمایشگاه به پایان رسیده است  و در برخی از بخش‌ها آماده حضور ناشران هستیم، امروز تعدادی از مدیران کمیته‌ها بازدید کاملی را از نمایشگاه داشتند تا در صورت مشاهده مشکلات احتمالی، این مشکلات رفع شود و شاهد خدمات دهی بیشتر به بازدیدکنندگان باشیم.

 

وی ادامه داد: در این بازدید به‌عنوان یک بازدیدکننده وارد شدیم و مانند افراد عادی به بازدید پرداختیم تا نکات ریز و ایرادات را شناسایی و برطرف کنیم.

 

معاون اجرایی نمایشگاه در توضیح نکات مطرح شده در این بازدید گفت: یکی از موضوعاتی که امروز مورد توجه بود بحث مسیریابی آسان برای بازدیدکنندگان بود تا مردم در رفت و آمد با مشکلی مواجه نشود. همچنین مسئولان تاکید ویژه‌ای به نحوه چیدمان غرفه‌ها و اطلاع‌رسانی داشتند تا بازدیدکنندگان در نمایشگاه دچار سردرگمی نشوند.

 

در این بازدید امیرمسعود شهرام‌نیا، معاون اجرایی نمایشگاه، حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی، نیکنام حسین‌پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار، محسن نصرالله، مدیر کمیته پشتیبانی و سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه حضور داشتند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: