کد خبر: 19664
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 ارديبهشت 1394 - 10:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تمدید مهلت ثبت نام بُن کارت الکترونیک تا 10 اردیبهشت

 مدیر کمیته رفاهی  بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب، از تمدید زمان ثبت‌ نام بن کارت‌ های دانشجویی و طلاب (با شرایط ویژه) تا روز 10 اردیبهشت خبر داد.
تمدید مهلت ثبت نام بُن کارت الکترونیک تا 10 اردیبهشت

 

به گزارش لیزنا، نیکنام حسین ‌پور مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران، از تمدید زمان ثبت ‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بُن کارت ‌های الکترونیک خرید کتاب خبر داد و گفت:‌ سایت ثبت ‌نام از روز یکشنبه 6 اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنجشنبه 10 ( اردیبهشت) جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت‌ نام، برگزار شده است و با هماهنگی ‌های انجام شده، کار ثبت‌نام ادامه پیدا خواهد کرد.

 

او با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت ‌نام گفت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ  6 اردیبهشت، نسبت به دریافت بن کتاب، ثبت ‌نام می ‌کنند، صرفا می ‌توانند از شعب بانک صادرات در استان‌ های البرز، تهران و قم، بن‌ کارت ‌های خود را دریافت کنند.

 

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت ‌های خود را از استان‌ های معرفی  شده دریافت کنند، چرا که قابلیت انتقال این کارت ‌ها به استان ‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

 

او در پایان اظهار داشت: همچنین استان‌ هایی که ظرفیت ثبت ‌نام آنها تکمیل شده، دیگر نمی ‌توانند ثبت ‌نام کنند و استان ‌هایی که ظرفیت ثبت‌ نام هنوز برای آنها باقی است، می ‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

 

برچسب ها :
سهيلا- كتابدار
|
Iran
|
1394/02/07 - 14:19
0
0
با سلام و خسته نباشيد . تكليف بچه هاي دانشگاه آزاد و پيام نور امسال مشخص نشد چرا آنها بن كتاب دريافت نكردند . چرا وقتي وارد ميشوي پيغام مي دهد اسم شما در ليست وارد نشده به معاونت دانشجويي مراجعه شود . موضوع چيست لطفا شما توضيح دهيد .
مینا کیان مه
|
Iran
|
1394/02/07 - 10:50
0
1
امروز 7 اردیبهشته چرا ظرفیت رو میزنه تکمیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تهران زندگی می کنم الان چه کاری باید انجام بدم؟
چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند پس؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: