تمدید مهلت ثبت نام بُن کارت الکترونیک تا 10 اردیبهشت

 

به گزارش لیزنا، نیکنام حسین ‌پور مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران، از تمدید زمان ثبت ‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بُن کارت ‌های الکترونیک خرید کتاب خبر داد و گفت:‌ سایت ثبت ‌نام از روز یکشنبه 6 اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنجشنبه 10 ( اردیبهشت) جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت‌ نام، برگزار شده است و با هماهنگی ‌های انجام شده، کار ثبت‌نام ادامه پیدا خواهد کرد.

 

او با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت ‌نام گفت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ  6 اردیبهشت، نسبت به دریافت بن کتاب، ثبت ‌نام می ‌کنند، صرفا می ‌توانند از شعب بانک صادرات در استان‌ های البرز، تهران و قم، بن‌ کارت ‌های خود را دریافت کنند.

 

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت ‌های خود را از استان‌ های معرفی  شده دریافت کنند، چرا که قابلیت انتقال این کارت ‌ها به استان ‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

 

او در پایان اظهار داشت: همچنین استان‌ هایی که ظرفیت ثبت ‌نام آنها تکمیل شده، دیگر نمی ‌توانند ثبت ‌نام کنند و استان ‌هایی که ظرفیت ثبت‌ نام هنوز برای آنها باقی است، می ‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.