کد خبر: 19846
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 - 17:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نشست «سازمان دهی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور»

نشست  «راهکارهای مشارکت کتابخانه ها برای حفظ، سازمان دهی و اطلاع رسانی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور» به همت کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران در تالار گفت و گو واقع در طبقه فوقانی مصلی، در 18 اردیبهشت برگزار می شود.
نشست «سازمان دهی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور»

 

 

به گزارش لیزنا، از ساعت 10:15 تا 12:30 جمعه 18 اردیبهشت ماه نشست «بررسی ادبیات کشورهای منطقه» به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با همکاری موسسه اکو  در تالار گفت و گو برپا خواهد شد. در این نشست افتخار حسین عارف، رئیس موسسه اکو سخنرانی می کند.

 

نشست «معرفی نشر کشور چین» تالار گفت و گو از ساعت 14 تا 15:30 نیز به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با سخنرانی اعضای هیئت اعزامی از چین برگزار می شود.

 

نشست «صنعت نشر و توسعه پایدار» نیز به همت کمیته علمی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با سخنرانی یزدان منصوریان، محمد خندان، افسر افشارنادری و زهره حسین زادگان از ساعت 15:45 تا 17:15 برگزار می شود.

 

آخرین برنامه تالار گفت و گو روز جمعه 18 اردیبهشت ماه از ساعت 17:30 تا 19 با عنوان «راهکارهای مشارکت کتابخانه ها برای حفظ، سازمان دهی و اطلاع رسانی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور» خواهد بود که به همت کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود و طی آن فریبا افکاری، علی موجانی، حبیب الله عظیمی، غلامرضا امیرخانی و صادق اشکوری سخنرانی می کنند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 26 اردیبهشت ماه با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: