نشست «سازمان دهی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور»

 

 

به گزارش لیزنا، از ساعت 10:15 تا 12:30 جمعه 18 اردیبهشت ماه نشست «بررسی ادبیات کشورهای منطقه» به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با همکاری موسسه اکو  در تالار گفت و گو برپا خواهد شد. در این نشست افتخار حسین عارف، رئیس موسسه اکو سخنرانی می کند.

 

نشست «معرفی نشر کشور چین» تالار گفت و گو از ساعت 14 تا 15:30 نیز به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و با سخنرانی اعضای هیئت اعزامی از چین برگزار می شود.

 

نشست «صنعت نشر و توسعه پایدار» نیز به همت کمیته علمی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با سخنرانی یزدان منصوریان، محمد خندان، افسر افشارنادری و زهره حسین زادگان از ساعت 15:45 تا 17:15 برگزار می شود.

 

آخرین برنامه تالار گفت و گو روز جمعه 18 اردیبهشت ماه از ساعت 17:30 تا 19 با عنوان «راهکارهای مشارکت کتابخانه ها برای حفظ، سازمان دهی و اطلاع رسانی مجموعه نسخه های خطی خارج از کشور» خواهد بود که به همت کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود و طی آن فریبا افکاری، علی موجانی، حبیب الله عظیمی، غلامرضا امیرخانی و صادق اشکوری سخنرانی می کنند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 26 اردیبهشت ماه با شعار «خواندن، گفت وگو با جهان» در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود