کد خبر: 19847
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 - 17:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران ارتباطی با نمایشگاه لوازم ­التحریر ندارد

همزمان با برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاهی تحت عنوان لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی در ضلع جنوبی مصلی برگزار می‌شود. این در حالی است که این نمایشگاه‌ هیچ ارتباطی به نمایشگاه کتاب تهران ندارد.
نمایشگاه کتاب تهران ارتباطی با نمایشگاه لوازم ­التحریر ندارد

 

 

به گزارش لیزنا، بنا بر اعلام ستاد اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ، با وجود آنکه در چند خبر به ارتباط این دو نمایشگاه اشاره شده است، اما نمایشگاه  کتاب هیچ ارتباطی با نمایشگاه لوازم التحریر ندارد.

 

ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب، از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی درخواست کرده است که این دو نمایشگاه را از یکدیگر تفکیک کنند.

 

در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران بیش از 3000 ناشر داخلی و نزدیک به 2800 ناشر خارجی حضور دارند.

 

همچنین کشور عمان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بوده و قرار است برنامه‌های خاصی در این نمایشگاه اجرا کند. وزرای فرهنگ کشورهایی چون قطر، عمان و بنگلادش و مسئولان نمایشگاه‌های بلونیا، فرانکفورت و پاریس نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

 

 بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپا می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: