کد خبر: 19850
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 ارديبهشت 1394 - 18:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

معیار ارزیابی غرفه برتر نمایشگاه کتاب 28 اعلام شد

 شیوه‌نامه انتخاب غرفه برتر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اعلام شد و 9 غرفه برتر در مراسم اختتامیه نمایشگاه بیست و هشتم معرفی خواهند شد.
معیار ارزیابی غرفه برتر نمایشگاه کتاب 28 اعلام شد

 

 

به گزارش لیزنا، به منظور ارزیابی عملکرد ناشران شرکت کننده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور حضور موثر تر ناشران کشور در این رخداد بزرگ فرهنگی شیوه‌نامه انتخاب غرفه برتر تنظیم شد.

 

اعضای هیات داوران انتخاب غرفه برتر عبارتند از: مدیر کمیته نظارت محتوایی به عنوان رئیس هیات داوران، مدیر کمیته ناشران داخلی، مدیر کمیته ناشران الکترونیک، مدیر کمیته ناشران بین‌الملل، مدیر کمیته نظارت محتوایی در حوزه بین‌الملل.

 

بر اساس این شیوه‌نامه معیارهای ارزیابی غرفه برتر در نمایشگاه عبارتند از: پایبندی به ضوابط، مقررات و آیین‌نامه‌های داخلی نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت در نمایشگاه، غرفه آرایی، کیفیت کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه و تعداد عناوین عرضه شده در نمایشگاه.

همچنین 9 غرفه برتر در بخش‌های مختلف اعم از عمومی دو بخش، کودک و نوجوان در بخش تهران و شهرستان، دانشگاهی، کمک آموزشی، بین‌الملل شامل دو بخش لاتین و عربی، الکترونیک.

 

گفتنی است که هیات داوران نمایشگاه تا روز نهم نمایشگاه کلیه مراحل اجرایی و داوری غرفه‌ها را انجام خواهد داد و نتیجه را به رئیس نمایشگاه گزارش خواهد داد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت با شعار «خواندن؛ گفت‌و‌گو با جهان» در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: