کد خبر: 19870
تاریخ انتشار: شنبه, 19 ارديبهشت 1394 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تقدیر از رسانه‌های فعال در نمایشگاه کتاب تهران

  سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تقدیر رسانه‌های فعال کتاب ‌‌در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
تقدیر از رسانه‌های فعال در نمایشگاه کتاب تهران

 

 

به گزارش لیزنا، جعفری با اعلام این خبر افزود: این اقدام با رویکرد ایجاد انگیزه و با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی توسط رسانه‌ها، همچنین تقدیر از مناسب‌ترین پوشش‌های رسانه‌ای و خبری نمایشگاه کتاب انجام می‌شود.

 

وی افزود: انتخاب رسانه‌های فعال بر اساس گزارش تحلیلی کمی و کیفی محتوای رسانه‌های نمایشگاه و توسط کمیته داوری منتخب شورای مشورتی اطلاع‌رسانی نمایشگاه کار داوری را بر عهده خواهد داشت.  

 

مدیر کمیته روابط عمومی با بیان اینکه این تقدیر با حمایت مالی بانک صادرات ایران انجام می‌شود، یادآور شد: در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  رسانه‌های فعال نمایشگاه کتاب معرفی و جوایز نفیسی از سوی بانک صادرات به آن‌ها اهدا خواهد شد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: