کد خبر: 19944
تاریخ انتشار: جمعه, 25 ارديبهشت 1394 - 16:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان مشخص شد

 اسامی تعدادی از کتاب‌های پرفروش ناشران کتاب کودک و نوجوان تا پایان ساعت کاری روز نهم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد.
پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان مشخص شد

 

 

به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی با مجموعه کتاب‌های «تاتی سه»، «شازده‌کوچولو» و « قصه‌هایی برای دختران» بیشترین میزان فروش را در میان غرفه‌های کودک و نوجوان به خود اختصاص داد. این انتشارات در اقدامی جالب، آمار فروش خود را به‌روز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده و تاکنون بیش از 120هزار نسخه کتاب در این غرفه به فروش رفته است.

 

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به ترتیب با کتاب‌های «گردان قاطرچی‌ها»، «هستی»، مجموعه کتاب‌های «مرغک»، «ترانه‌ها» و «بازی با انگشتی‌ها» در رتبه بعدی پرفروش‌ها قرار دارد.

 

انتشارات افق هم با کتاب‌های «هویج‌بستنی» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «جنایتکار اعتراف می‌کند» نوشته مهدی رجبی و «بابابزرگ سبیل موکتی» نوشته علی‌اصغر سیدآبادی در جایگاه سوم جدول پرفروش‌ها جای گرفته است.

 

 بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: