کد خبر: 19948
تاریخ انتشار: جمعه, 25 ارديبهشت 1394 - 19:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برنامه‌های آخرین روز سرای اهل قلم بین‌الملل اعلام شد

«مارکتینگ کتاب و الگوهای جهانی» عنوان نشستی است که در روز آخر نمایشگاه از ساعت 15:30 الی 17 برگزار می‌شود و در آن، احمد عطار زاده کارشناس حوزه اقتصاد و نشر، موضوع اقتصاد نشر در ایران وچالش‌های مهم آن  را  بررسی می‌کند.
برنامه‌های آخرین روز سرای اهل قلم بین‌الملل اعلام شد

 

 

به گزارش لیزنا، «نشست بررسی ابعاد فرهنگی بیداری اسلامی» عنوان اولین نشستی است که در روز آخر نمایشگاه از  ساعت 10:30 تا  11:30با حضور شخصیت‌های سیاسی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

 

دراین نشست، ابعاد فرهنگی حوزه بیداری اسلامی به عنوان گفتمان اصولی سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه  مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 

نشست دوم با عنوان «هر روز یک زبان: بررسی آموزش زبان چینی» با حضور دکتر میرزایی مدیر گروه زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی، ساعت 12  تا 13:30 و نشست سوم با عنوان «آشنایی با فرآیند‌های مغز در مطالعه» با حضور دکتر امین‌زاده، روانشناس ساعت 14 تا 15:15 با محوریت بررسی ویژگی‌ها و فرآیند‌های مغزی در اثر مطالعه و نقش آن در توانمندسازی ذهن برگزار می‌شود.

 

«مارکتینگ کتاب و الگوهای جهانی» عنوان چهارمین نشست سرای اهل قلم بین‌الملل است که  از ساعت 15:30 الی 17 برگزار می‌شود و در آن، احمد عطار زاده کارشناس حوزه اقتصاد و نشر، موضوع اقتصاد نشر در ایران وچالش‌های مهم آن  را  بررسی می‌کند.

 

نازنین بیاتی بازیگر فیلم دربند نیز میهمان نشست پنجم سرای اهل قلم بین‌الملل با عنوان «من، زبان،‌ کتاب و حرفه‌ام»  از ساعت 17:30 تا 18:30 است که به بیان تجربه‌های شخصی خود  در زمینه خواندن کتاب‌های خارجی  می‌پردازد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت با شعار «خواندن؛ گفت‌و‌گو با جهان» در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: