کد خبر: 19954
تاریخ انتشار: شنبه, 26 ارديبهشت 1394 - 13:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران تمدید نخواهد شد

مدیر کمیته اجرایی  نمایشگاه کتاب  گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران ساعت 20 امروز شنبه 26 اردیبهشت ماه به اتمام  می‌رسد و تمدید نخواهد شد.
نمایشگاه کتاب تهران تمدید نخواهد شد

 

 

به گزارش لیزنا، حسین صفری ، با اعلام عدم تمدید روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: ظرف روزهای گذشته عده زیادی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواستار تمدید روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بودند که به دلایل مختلف این امر امکان پذیر نیست.

 

وی ادامه داد:‌ سازمان‌ها و نهادهای زیادی درگیر برگزاری نمایشگاه کتاب هستند و بر اساس اعلام زمان برگزاری نمایشگاه، برنامه‌ریزی کرده‌اند به همین دلیل امکان تمدید روزهای نمایشگاه وجود ندارد. همچنین مهمان‌های خارجی آماده برگشت به کشورشان هستند و ما نمی‌توانیم روزهای برگزاری نمایشگاه را افزایش دهیم.

 

گفتنی است، ساعت برپایی نمایشگاه نیز تمدید نخواهد داشت و امروز 26 اردیبهشت ماه، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  تا ساعت 20 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: