کد خبر: 19955
تاریخ انتشار: شنبه, 26 ارديبهشت 1394 - 13:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

امروز پرونده نمایشگاه بیست و هشتم بسته می شود

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران از سخنرانی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و شهردار تهران در آیین اختتامیه نمایشگاه همزمان با عید مبعث خبر داد.
امروز پرونده نمایشگاه بیست و هشتم بسته می شود

 

 

به گزارش لیزنا، سیدمهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران، گفت: پرونده نمایشگاه کتاب امسال با حضور و سخنرانی دکتر علی جنتی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران بسته می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این آیین غرفه‌های برتر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی خواهند شد. اجرای گروه 40 دف به مناسبت عید مبعث و نمایش کلیپ نمایشگاه کتاب تهران از دیگر بخش‌های اختتامیه نمایشگاه کتاب امسال به شمار می‌آید.

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران یادآور شد: مراسم اختتامیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، امروز شنبه از ساعت 16 تا 18 در ضلع جنوبی مصلی برگزار می‌شود.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: