کد خبر: 22751
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 بهمن 1394 - 14:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب می رود

هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز چهارشنبه 7 بهمن ماه 1394 با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی و اعضاء شورای سیاستگذاری نمایشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
نمایشگاه کتاب تهران به شهر آفتاب می رود

 به گزارش لیزنا، علی اکبر اشعری، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره جزئیات این جلسه عنوان کرد: در این جلسه نمایندگان تشکل های نشر و اعضای شورای سیاستگذاری درباره انتقال مکان نمایشگاه دغدغه های ناشران و مسایل و مشکلات مکان نمایشگاه و مزایای آن را بررسی کردند.

 

وی افزود: با توجه به وعده های شهرداری تهران مبنی بر آماده سازی محل شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در زمان مقرر و بر طرف کردن نگرانی ها و دغدغه های ناشران، شورای سیاستگذاری با انتقال مکان نمایشگاه به شهر آفتاب موافقت کرد.

 

اشعری با اشاره به امکانات و فضای شهر آفتاب گفت: در حال حاضر نزدیک به 55 هزار متر فضای مسقف در شهر آفتاب وجود دارد و شهرداری تهران قصد دارد با برنامه ریزی های خود نسبت به ایجاد نزدیک به 70 هزار متر مربع فضای مسقف دیگر برای برپایی غرفه ها اقدام کند. همچنین شهرداری تهران تا زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران متروی شهر آفتاب را نیز راه اندازی خواهد کرد و اتوبوس هایی برای انتقال مخاطبان به شهر آفتاب تعبیه خواهد کرد.

 

وی با اشاره به دیگر مصوبه این شورا در هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: آیین نامه ثبت نام و رسیدگی به تخلفات ناشران در بخش بین الملل مورد بررسی قرار گرفت و پس از انجام برخی تغییرات به تصویب شورا رسید.

 

گفتنی است در هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاوه بر حضور علی جنتی و سید عباس صالحی، علی ‌اکبر اشعری، سید رضا صالحی امیری، سید محمد بهشتی، رضا امیرخانی، محمد رضا توکل صدیقی، محمد حمزه زاده، همایون امیرزاده، امیر مسعود شهرام نیا، مهدی اسماعیلی ‌راد و علی ‌اصغر سید‌ آبادی حضور داشتند.

برچسب ها :
اکبری
|
Iran
|
1394/11/08 - 09:24
0
0
اااااااااا، چه جوری بریم؟ چه جوری برگردیم؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: