کد خبر: 23863
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 - 15:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

آموزش 200 اطلاع رسان برای حضور در نمایشگاه کتاب

مدیرکمیته اطلاع رسانی از برگزاری کارگاه اطلاع رسانی با حضور 200 کارآموز جهت حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
آموزش 200 اطلاع رسان برای حضور در نمایشگاه کتاب

به گزارش لیزنا، علی اکبر تورانیان مدیر کمیته اطلاع رسانی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان این مطلب افزود: اوایل اردیبهشت ماه، کارگاه آموزش اطلاع رسانی به منظور ارایه خدمات به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب برگزار شد. در این کارگاه 200 کارآموز حضور داشتند و در آن برنامه هایی با موضوعات «آشنایی با ناشران حوزه شعر»، «آشنایی با ناشران حوزه رمان»، «آشنایی با ناشران کتاب های کودک» و ... برگزار شد.

 

وی افزود: پس از پایان این کارگاه آزمونی برگزار شد و 125 نفر به عنوان اطلاع رسان حاضر در نمایشگاه انتخاب شدند. همچنین 55 نفر نیز به عنوان نیروی ذخیره انتخاب شدند که در صورت بروز مشکل جایگزین این افراد شوند.

 

وی  با اشاره به توانایی این اطلاع رسانان عنوان کرد: بیشتر این افراد تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارند. همچنین افراد منتخب قابلیت صحبت به زبان انگلیسی را دارند و از روابط عمومی بالایی برخوردارند.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: