کد خبر: 23890
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 11:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برنامه نشست های اولین روز نمایشگاه کتاب 29

نشست های بحران محتوا، بررسی تیترنویسی در حوزه خبرنگاری کتاب، تاثیر نقد کتاب در ارتقای صنع نشر، رونمایی کتاب، نشست انجمن فرهنگی ناشران، کافه کتاب و کتابخوانی و دفاع مقدس الگوی اقتصاد مقاومتی در اولین روز نمایشگاه کتاب (15 اردیبهشت95) برگزار می شوند.
برنامه نشست های اولین روز نمایشگاه کتاب 29

 

«بحران محتوا» در تالار گفتگو بررسی می ‌شود

به گزارش لیزنا، تالار گفتگو  بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان برگزاری نشست «بحران محتوا» با حضور مجید غلامی جلیسه، مصطفی رحماندوست، احمد شاکری و محمدعلی مهدی راد است. این نشست از ساعت 14 تا 45/15 امروز، چهارشنبه 15 اردیبهشت 95 در سرای اهل قلم برگزار می شود.

 

همچنین در همین روز از ساعت 15/16 تا 18 نشست «تاثیر نقد کتاب در ارتقای صنعت نشر» با حضور داریوش مطلبی، محمد اسفندیاری، شهرام اقبال زاده و سیدحسن اسلامی نیز برگزار می‌ شود.

 

بررسی تیترنویسی در حوزه خبرنگاری کتاب

نشست «تیترنویسی در حوزه خبرنگاری کتاب» در بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران برگزار می ‌شود. نشست «تیترنویسی در حوزه خبرنگاری کتاب» ساعت 14 تا 30/15 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت در سرای کتابنما 1 برگزار می ‌شود.  

 

همچنین در همین روز نشست دیگری با نام «رونمایی کتاب» به همت کمیته فعالیت ‌های فرهنگی از ساعت 16 تا 30/17 در سرای کتابنما 1 برگزار می‌ شود.

 

نشست انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی

نشست بررسی «جایگاه انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی و بررسی میزان موفقیت این انجمن در کسب مطالبات اعضای انجمن» برگزار می ‌شود. نشست و بررسی «جایگاه انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی و بررسی میزان موفقیت این انجمن» در کسب مطالعات اعضای انجمن با سخنرانی غلامحسین مراقبی، محمدرضا حاتمی، مسعود پایدار و شهروز گهواره ساعت 16 تا 30/17 روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در محل سرای اهل قلم دانشگاهی برگزار می‌ شود.

 

نشست کافه کتاب و کتابخوانی در سرای اهل قلم برگزار می ‌شود

نشست کافه کتاب و نقش آن در ترویج کتابخوانی در سرای اهل قلم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود. این نشست به همت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی ساعت ساعت 15 تا 15/16 روز چهارشنبه با سخنرانی دکتر محسن حاجی زین الدینی، دکتر امیررضا اصنافی و ایمان برایتان بررسی می ‌شود.

 

همچنین از ساعت 30/15 تا 18 نیز نشست دیگری با عنوان «نشست علمی دفاع مقدس الگوی اقتصاد مقاومتی» با حضور علی ناظری و حسین موذن به همت سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار خواهد شد.

 

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: