کد خبر: 23897
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 13:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تمدید مجدد مهلت ثبت نام بن کارت دانشجویی/ نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد

مهلت ثبت نام بن کارت فیزیکی کتاب دانشجویی تا 23 اردیبهشت 95 تمدید شد و نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (15 اردیبهشت 95) در نمایشگاه کتاب واقع در شهرآفتاب برگزار می شود.
تمدید مجدد مهلت ثبت نام بن کارت دانشجویی/ نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد

 

به گزارش لیزنا، مشاور منابع و امور انسانی معاونت فرهنگی از تمدید زمان ثبت نام  بن کارت فیزیکی خرید کتاب تا بیست و سوم اردیبهشت‌ ماه خبر داد. نیکنام حسین‌پور گفت: دانشجویانی که برای دریافت بن‌کارت در مهلت اعلام شده ثبت نام نکردند، می ‌توانند از جمعه هفدهم اردیبهشت ماه تا بیست و سوم  با همراه داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی به شعب بانک شهر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند و بن کارت خود را دریافت کنند.   

 

وی تاکید کرد: افرادی که از این تاریخ به بعد برای کارت فیزیکی ثبت نام می ‌کنند، حتما 24 ساعت بعد به باجه‌ های  بانک شهر در نمایشگاه مراجعه نمایند و نسبت به دریافت بن اقدام کنند.

 

وی افزود: همچنین دانشجویان می ‌توانند تا مهلت اعلام شده با مراجعه به وب ‌سایت نمایشگاه به نشانی www.tibf.ir  برای دریافت بن ‌کارت ثبت‌ نام کنند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون نود هزار نفر، از یک‌ صد و چهل‌ هزار نفر متقاضی بن‌ کارتشان را دریافت کردند. دیگر متقاضیان که ثبت‌ نام  هم می ‌توانند تا بیست و سوم  با مراجعه به شعب بانک شهر بن‌ کارت‌های‌شان را دریافت کنند.

 

نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مطبوعاتی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اهالی فرهنگ و رسانه و در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌ شود. این نشست ساعت 14 پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور حسین نوش ‌آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جنب سالن بین ‌الملل نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت 95 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: