کد خبر: 23902
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 16:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نمایشگاه کتاب در آمریکای شمالی

نمایشگاه بوک‌اکسپو (BookExpo)در آمریکای شمالی همزمان با نمایشگاه کتاب تهران مورخ  11 تا 13 می 2016 برابر با 22 تا 24 اردیبهشت 1395 برگزار می شود.
نمایشگاه کتاب در آمریکای شمالی

 

به گزارش لیزنا، نمایشگاه بوک‌اکسپو (BookExpo)، بزرگترین رویداد فرهنگی در آمریکای شمالی است. این نمایشگاه بهترین فرصت برای آشنایی با نویسندگان، پژوهشگران، کتب جدید و آخرین تحولات در حوزه صنعت چاپ و نشر است. همزمان با این نمایشگاه کنفرانس های زیادی نیز برگزار می شود که عبارت از کنفرانس رقومی و محتوای بوک‌اکسپو، بازار جهانی فروم لهستان، کنفرانس وبلاگ نویسان بوک‌اکسپو، کنفرانس انجمن ناشران صوتی وغیره است.

 

در کنفرانس رقومی و محتوای بوک‌اکسپو ، جلسات آموزشی متنوعی درباره مسائل مهم روز در صنعت چاپ و نشر برگزار می شود. این کنفرانس بهترین فرصت برای کشف ایده های جدید، راه حل های علمی و ارتباط با کارشناسان این صنعت است. موضوعاتی از قبیل بازاریابی، آموزش، تجزیه و تحلیل فناوری های همراه، کتابخانه و کسب و کار نشر، نگرش خوانندگان و نویسندگان و انتشارات کودکان، محتوای این نشست ها را تشکیل می دهد.

 

شایان ذکر است از آنجایی که لهستان میهمان ویژه ی امسال نمایشگاه کتاب آمریکای شمالی است بخش بازار جهانی امسال به این کشور اختصاص یافته است.

 

کنفرانس انجمن ناشران صوتی با همکاری BEA برگزار می شود. این کنفرانس بهترین فرصت برای به اشتراک گذاری ایده ها و ایجاد یک شبکه ارتباطی علمی میان رهبران صنعت انتشارات صوتی است. البته برای ثبت نام در این کنفرانس باید به سایت انجمن ناشران صوتی مراجعه کرد و تنها با ثبت نام در نمایشگاه نمی توان در این کنفرانس شرکت کرد.

 

نمایشگاه بوک‌اکسپو (BookExpo)، 11 الی 13 می 2016 برابر با 22 و 24 اردیبهشت 1395 در آمریکای شمالی برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: