کد خبر: 23903
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 - 16:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برگزاری 220 نشست تخصصی در سرای اهل قلم نمایشگاه

سرای اهل قلم میزبان دویست و بیست نشست تخصصی در ده روز برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
برگزاری 220 نشست تخصصی در سرای اهل قلم نمایشگاه

 به گزارش لیزنا، فتح‌الله فروغی، معاون کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب درباره فعالیت ‌های این کمیته گفت: سرای اهل قلم هر روز چهار نشست تخصصی از ساعت 10:30 تا 18 برگزار می ‌‌کند. این نشست‌ها از سوی نهادها و سازمان ‌های مختلف برای برگزاری در نمایشگاه کتاب بیست و نهم به کمیته فعالیت‌های فرهنگی پیشنهاد شده بود و ما هم براساس اولویت برنامه ‌ها و اعلام آن به دبیرخانه برنامه ‌ریزی کردیم.

 

وی با بیان این‌که در تالار گفتگو نشست ‌ها با محوریت نشر انجام می ‌‌شود، افزود: تالار گفتگو روزانه سه نشست تخصصی از ساعت 10:30 تا 18 ویژه ناشران و کتابفروشان و توزیع کنندگان برگزار می ‌‌کند.

 

معاون کمیته فعالیت‌های فرهنگی در ادامه گفت: نشست‌ها و کارگاه ‌های تخصصی و رونمایی از تولیدات ناشران در سال 94 نیز از جمله دیگر برنامه ‌های کمیته فعالیت‌های فرهنگی است که در سرای کتابنمای 1 و 2 برگزار خواهد شد.

 

فروغی در پایان یادآورشد: کمیته فعالیت‌های فرهنگی به دلیل محدودیت مکان برگزاری برای سایر برنامه ‌های تخصصی سه مکان دیگر با نام سرای اهل قلم کتاب کودک و نوجوان، سرای ناشران دانشگاهی و ناشران بین الملل برای برگزاری روزانه سه نشست تخصصی در نظر گرفته است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: