برگزاری 220 نشست تخصصی در سرای اهل قلم نمایشگاه

 به گزارش لیزنا، فتح‌الله فروغی، معاون کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب درباره فعالیت ‌های این کمیته گفت: سرای اهل قلم هر روز چهار نشست تخصصی از ساعت 10:30 تا 18 برگزار می ‌‌کند. این نشست‌ها از سوی نهادها و سازمان ‌های مختلف برای برگزاری در نمایشگاه کتاب بیست و نهم به کمیته فعالیت‌های فرهنگی پیشنهاد شده بود و ما هم براساس اولویت برنامه ‌ها و اعلام آن به دبیرخانه برنامه ‌ریزی کردیم.

 

وی با بیان این‌که در تالار گفتگو نشست ‌ها با محوریت نشر انجام می ‌‌شود، افزود: تالار گفتگو روزانه سه نشست تخصصی از ساعت 10:30 تا 18 ویژه ناشران و کتابفروشان و توزیع کنندگان برگزار می ‌‌کند.

 

معاون کمیته فعالیت‌های فرهنگی در ادامه گفت: نشست‌ها و کارگاه ‌های تخصصی و رونمایی از تولیدات ناشران در سال 94 نیز از جمله دیگر برنامه ‌های کمیته فعالیت‌های فرهنگی است که در سرای کتابنمای 1 و 2 برگزار خواهد شد.

 

فروغی در پایان یادآورشد: کمیته فعالیت‌های فرهنگی به دلیل محدودیت مکان برگزاری برای سایر برنامه ‌های تخصصی سه مکان دیگر با نام سرای اهل قلم کتاب کودک و نوجوان، سرای ناشران دانشگاهی و ناشران بین الملل برای برگزاری روزانه سه نشست تخصصی در نظر گرفته است.