کد خبر: 23925
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1395 - 13:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

شهر آفتاب مکان مناسبی برای نمایشگاه کتاب است

نادر قدیانی، مشاور رئیس و عضو شورای نظارت و ارزیابی نمایشگاه کتاب گفت: تمهیدات لازم برای پروژه شهر آفتاب در نظر گرفته شده و شهر آفتاب انتخاب مناسبی برای برگزاری نمایشگاه کتاب است.
شهر آفتاب مکان مناسبی برای نمایشگاه کتاب است

 

به گزارش لیزنا، نادر قدیانی، مشاور رئیس نمایشگاه در ارزیابی از مکان جدید نمایشگاه کتاب تهران گفت: ‌هر تجربه‌ ی نخستی‌ به هر حال استرس ‌ها  و نگرانی هایی دارد. تغییر محل نمایشگاه کتاب، نسبت به دیگر‌ تغییر‌ها تفاوت ‌های خاصی دارد و در نخستین روز برگزاری نمایشگاه کتاب در مکان جدید همه چیز به روال بوده است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه در نخستین روز نمایشگاه خطای غیرقابل گذشتی در خدمات نمایشگاه رخ نداده است. من در مورد جابه‌ جایی نمایشگاه کتاب از مصلی به شهر آفتاب دو سال قبل به عنوان رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران از دولت خواستم  به شهرداری کمک مالی کند تا محل برگزاری نمایشگاه هرچه سریعتر به شهر آفتاب انتقال یابد.

 

وی تصریح کرد: البته از ساعت هشت تا ده صبح کسانی که از مسیر بهشت زهرا به سمت نمایشگاه می ‌آمدند به دلیل ضعف مدیریتی پلیس راه ترافیک ایجاد شد و باعث شد تعدادی از غرفه ‌داران دیر به غرفه ‌ها برسند. این مشکل نیاز به هماهنگی و همکاری بیشتری دارد تا  در ادامه مشکل ترافیکی پیش نیاید.

 

عضو شورای نظارت و ارزیابی افزود: غرفه‌ داران داخل نمایشگاه در روز نخست مشکل خاصی نداشتند و مراحل استقرار و آماده‌ سازی غرفه ‌ها به خوبی انجام شده یا در مراحل پایانی است.

 

مدیر انتشارات قدیانی درباره‌ ی ارزیابی از میزان استقبال از نمایشگاه کتاب در محل جدید گفت: اگر تمهیدات لازم برای پروژه شهر آفتاب در نظر گرفته شود و از طرفی مردم نیز از جهت رفت و ‌آمد به نمایشگاه از امکانات لازم برخوردار باشند، آن وقت است که این محل، انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 این عضو شورای نظارت و ارزیابی نمایشگاه کتاب، درباره ‌ی فعالیت ‌های کمیته نظارت و ارزشیابی هم تصریح کرد: واحد ارزشیابی با توجه به خلاقیت ‌ها و ابتکارات ناشران و واحدهای فرهنگی هنری به آنها امتیاز می ‌دهند. همچنین در این کمیته که مقر قانونی مقامات نظارتی است، تخلفات نشر مانند محتوای کتاب‌ها را به طور منظم مورد بازرسی قرار می‌ دهند  و با افراد متخلف بر اساس ضوابط برخورد خواهد شد.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت 95 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: