کد خبر: 23932
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1395 - 15:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

نظر ما برای پیوستن به کنوانسیون برن مثبت است

مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به استقبال و حضور مردم از نمایشگاه گفت: حضور مردم به صورت خانوادگی می‌ تواند نشانگر پررنگ شدن جایگاه کتاب در میان خانواده ‌ها باشد.
نظر ما برای پیوستن به کنوانسیون برن مثبت است

 به گزارش لیزنا، پورمحمدی با تقدیر از تلاش ‌های شهرداری تهران برای آماده سازی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افزود: نسل بیلبوردهای نمایشگاه در نقاط مختلف شهر و تبلیغات گسترده در این حوزه موجب می‌ شود مردم به سمت نمایشگاه سوق پیدا کنند.

 

وی همچنین درباره موضع ایران برای پیوستن به کنوانسیون برن عنوان کرد: نظر کلی ما برای پیوستن به این کنوانسیون مثبت است چون ویژگی ‌های مثبت آن بالا است اما ملحق شدن به این کنوانسیون ملاحظاتی دارد و شامل برخی مسائل خاص است که باید در آنها حق تحفظ خود را روشن کنیم و ببینیم در برخی مواردی که ملاحظه داریم آیا پیوستن به نفع ما است یا خیر؟

 

وزیر دادگستری یادآور شد: ما تا به حال در زمینه پیوستن به کنوانسیون برن احتیاط کرده‌ایم و اکنون نیز با مثبت بودن برخی نظرات این موضوع در دست بررسی است و تلاش می ‌کنیم با رعایت تحفظ‌ ها این کار را دنبال کنیم.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه به کتابخوانی علاقه زیادی دارد، عنوان کرد: من به مطالعه کتاب‌های تخصصی حوزه‌ های تفسیر، فقیه و حقوق علاقه زیادی دارم و روزانه دو تا سه ساعت مطالعه مباحث آثار در این حوزه را انجام می ‌دهم. اکنون نیز در حال مطالعه بازنشر کتاب نوع اندیشی دین و مساله زن هستم.

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت 95در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: