کد خبر: 23936
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1395 - 16:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

فاز دوم و سوم نمایشگاه شهر آفتاب باید کلید بخورد

سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب اکنون دارای یک سازه نمایشگاهی استانداردی است که کاربری نمایشگاهی دارد و دسترسی مردم به آن نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است.
فاز دوم و سوم نمایشگاه شهر آفتاب باید کلید بخورد

 

به گزارش لیزنا، ایازی با بیان این مطلب افزود: مسیرهای رفت و آمد به نمایشگاه از طریق تاکسی، اتوبوس و مترو فراهم شده است و این موضوع فرصت خوبی برای بازدید از نمایشگاه برای خانواده ‌ها فراهم می‌ کند.

 

وی ادامه داد: در حاشیه بازدید از نمایشگاه شاهد رضایتمندی مردم از محیط نمایشگاه بودم. از آنجایی که وسعت آن نیز در قیاس با نمایشگاه‌ های دیگر بسیار گسترده ‌تر است. برخلاف تصور افزایش مسافت و مشکلات رفت و آمد به نمایشگاه، استقبال فوق ‌العاده خوبی از نمایشگاه شده است.

 

ایازی با بیان اینکه استقبال خوب و گسترده مردم موجب رضایتمندی ناشران نیز شده است، گفت: با اینکه نخستین بار است نمایشگاه کتاب در این مکان برگزار می ‌شود و ممکن بود با مشکلاتی روبرو شود اما کارها، مدیریت بسیار خوبی داشته است.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم فاز دوم و سوم نمایشگاه نیز به زودی کلید بخورد، افزود: برای تکمیل فاز دوم و سوم، باید دو مجموعه سه قلوی دیگر ساخته شود که هر یک از این مجموعه ‌ها حدود 60 هزار مترمربع متراژ دارند و با افزوده شدن آنها به شهر آفتاب، شاهد یک مجموعه نمایشگاهی گسترده خواهیم بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: