کد خبر: 24411
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 14:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

دریافت وجه نقد بن کارت‌های باقی مانده نمایشگاه کتاب 29

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعیین تکلیف بن کارت‌های خرید کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
دریافت وجه نقد بن کارت‌های باقی مانده نمایشگاه کتاب 29

 

 

به گزارش لیزنا، نیکنام حسین‌پور در این باره اظهار داشت: بعد از جلسه با مسئولان بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد تا دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و اساتیدی که از بن کارت‌های خود در نمایشگاه استفاده نکرده‌اند یا مبلغی را به عنوان باقی مانده در بن کارت خود دارند، از بیست و نهم خرداد ماه با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر نسبت به دریافت پول خود اقدام کنند.

 

وی افزود: همچنین این بن کارت‌ها از طریق همه دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر و دستگاه‌های کارتخوان متصل به شبکه شتاب قابل استفاده است.

 

حسین‌پور توضیح داد: البته لازم به ذکر است که دارندگان کارت‌ها فقط سهم مشارکت خود را می‌توانند دریافت کنند و سهم مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب این معاونت عودت داده خواهد شد.

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص بن کارت‌های مشارکتی سازمان‌ها و نهادها و نیز بن کارت‌های اهل قلم اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده، در آینده نزدیک  بانک شهر نسبت به نصب دستگاه‌های کارتخوان در کتابفروشی‌ها و دفاتر ناشران برای استفاده از این بن کارت‌ها توسط دارندگان آن‌ها، اقدام خواهد کرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: