کد خبر: 24628
تاریخ انتشار: شنبه, 05 تیر 1395 - 16:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اعلام آخرین فرصت ناشران برای دریافت حواله خرید کتاب نمایشگاه

منبع : لیزنا
  ناشران خصوصی غرفه‌دار در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران فرصت دارند تا پایان تیرماه حواله خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کنند.
اعلام آخرین فرصت ناشران برای دریافت حواله خرید کتاب نمایشگاه
 
به گزارش لیزنا، تمامی ناشران خصوصی غرفه‌دار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که هنوز حواله خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت نکرده‌اند، فرصت دارند تا پایان تیرماه با مراجعه به دفتر صدور حواله‌های نمایشگاهی نسبت به دریافت حواله‌ خرید کتاب اقدام کنند.
 
ناشران مورد اشاره می‌توانند با مراجعه به ساختمان مركزي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، طبقه دوم، اتاق ۲۴۹ حواله خرید کتاب خود را دریافت کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۵۱۲۲۳۱ تماس بگیرند.
 
ناشران باید توجه داشته باشند که ساعت تحویل حواله‌ها ۱۰ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۵ است. همچنین ناشران باید تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه کتاب‌های خود را به انبار مرکزی کتاب تحویل دهند.
 
گفتنی است بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حمیت از ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب اقدام به خرید کتاب از آن ها کرد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: