کد خبر: 4818
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 ارديبهشت 1390 - 21:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

"مهمانی کتاب" همزمان با نمایشگاه کتاب برپا می‌شود

مراسم "مهمانی کتاب" به همت مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از 14 تا 21 اردیبهشت در تهران برگزار می‌‌شود.

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر، رئیس مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم بیش از 30 نفر از استادان زبان و ادبیات فارسی  که در معرفی ادبیات معاصر ایران نقش داشته‌‌اند و 8 نفر از مسئولان فعال اتاق ایران در دانشگاه‌های خارجی حضور خواهند یافت.

دکتر قهرمان سلیمانی عنوان کرد: در مراسم "مهمانی کتاب" که همزمان با برپایی بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌شود، مهمانان خارجی دعوت‌شده علاوه بر شرکت در پنج نشست تخصصی در سرای اهل قلم نمایشگاه، از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی و بنیاد ایران شناسی بازدید می‌کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 14 تا 24 اردیبهشت در مصلی تهران با حضور بیش از 2000 ناشر داخلی و 1700 ناشر خارجی برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: