کد خبر: 4838
تاریخ انتشار: شنبه, 10 ارديبهشت 1390 - 13:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تمام غرفه‌هاي بخش دانشگاهي نمايشگاه تحويل ناشران شد

مسئول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از تحويل تمام غرفه‌هاي بخش دانشگاهي به ناشران خبر داد و گفت: ناشران براي چيدمان غرفه‌ها در نمايشگاه مستقر شده‌اند. هزينه هر يك از غرفه‌هاي بخش دانشگاهي با ناشران تسويه شده است.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، علي‌اكبر تورانيان با اشاره به آغاز چيدمان غرفه‌هاي بخش دانشگاهي گفت : هفته گذشته جانمايي ناشران به ترتيب حروف الفبا انجام شد و اكنون ناشران مشغول چيدمان غرفه‌ها هستند.

وي در ادامه افزود: هزينه هر يك از غرفه‌هاي بخش دانشگاهي با ناشران تسويه شده است.

مسئول ستاد ناشران دانشگاهي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران درباره وضعيت گرمايشي سالن‌هاي دانشگاهي  نيز گفت: خوشبختانه بخش دانشگاهي به دليل قرار گرفتن در فضاي آزاد خارج از شبستان مصلاي تهران مشكلي به لحاظ گرمايي نخواهد داشت.

تورانيان در ادامه افزود: با توجه به جريان يافتن هوا به صورت طبيعي در سالن‌هاي دانشگاهي، ناشران در هيچ كجا از سالن‌ها مشكلي به لحاظ گرما و ورود گرد و غبار نخواهند داشت.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني (ره) برپا خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: