کد خبر: 4840
تاریخ انتشار: شنبه, 10 ارديبهشت 1390 - 13:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

تشکیل ستاد خبری در بخش کودک و نوجوان نمايشگاه

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، مجری بخش کودک و نوجوان بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، در نظر دارد با تشکیل ستاد خبری در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه، اخبار و رویدادهای این بخش را با همکاری خبرنگاران به طور مستقیم انعکاس دهد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ايبنا، با توجه به این‌که در روزهاي برگزاري نمایشگاه به دلیل ازدحام و شلوغی غرفه‏ها امکان مصاحبه با مسئولان و غرفه‌داران محدود است، از این رو انجمن براي سهولت کار خبرنگاران با در نظر گرفتن فضایی در ضلع شمالی سالن 23 براي اطلاع‌رساني خبري و اختصاص امکانات نظير اینترنت، نمابر، خط تلفن ثابت و ...  در اختيار خبرنگاران مي‌گذارد.

خبرنگاراني که تمایل به انعکاس اخبار و رویدادهای این بخش از نمایشگاه را دارند مي‌توانند با حضور در دفتر ستاد خبری، مصاحبه‏ ها  یا آخرین اخبار و رویدادهای بخش کودک و نوجوان را از این دفتر دریافت كنند.

تحویل غرفه‏های بخش کودک و نوجوان از روز پنج‏شنبه هشتم ارديبهشت‌ماه آغاز شده و ناشرانی که غرفه‏های خود را تحویل گرفته‏اند در حال تجهیز غرفه و غرفه آرایی هستند.

چنانچه ناشرانی هنوز برای دریافت غرفه مراجعه نکرده‏اند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 12 ارديبهشت‌ماه براي تحویل و تجهیز غرفه فرصت دارند.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 14 تا 24 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) تهران برگزار مي‌شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: