کد خبر: 4842
تاریخ انتشار: شنبه, 10 ارديبهشت 1390 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برنامه‌هاي ويژه‌ براي آماده‌سازي محيطي زيبا در نمایشگاه کتاب 24

فضاي مصلاي تهران براي برگزاري نمايشگاه كتاب تهران بازپيرايي شده و برنامه‌هاي ويژه‌اي براي آماده‌سازي محيطي زيبا در نظر گرفته شده است. با توجه به ايجاد سازه‌هاي موقت، محوطه داخلي مصلی با سيستم جديد آبرساني مجهز شده است.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ايبنا ، سازمان پارك‌ها و خدمات شهري شهرداری تهران در بيست و چهارمين دوره برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران،‌ برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي بازپيرايي فضاي سبز نمايشگاه در نظر گرفته است. 

تيم‌هاي مشخصي از سازمان پارك‌ها و خدمات شهري بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران،‌ مشغول آماده سازي فضاي سبز و درختان مجموعه مصلاي امام خميني(ره) براي آغاز نمايشگاه كتاب تهران هستند. 

بر اين اساس،‌ با توجه به ايجاد سازه‌هاي موقت، محوطه داخلي مصلی با سيستم جديد آبرساني تجهيز شده است. اين سازه‌ها در دوره پيش مسايلي براي آبرساني مناسب در اين نمايشگاه به وجود آورده بودند. 

به گفته مرتضي عاقل منش،‌ مسوول ستاد فرهنگي اجتماعي سازمان پارك‌ها،‌ اين سازمان همچنين با غرفه‌اي در نمايشگاه كتاب تهران حاضر شده و به ارائه محصولات مكتوب خود خواهد پرداخت. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: