کد خبر: 4843
تاریخ انتشار: شنبه, 10 ارديبهشت 1390 - 15:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اختصاص 15 پايانه اختصاصي اتوبوسرانی براي انتقال مخاطبان نمایشگاه کتاب

حسين صفري، ‌مدير كميته اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از اختصاص 15 پايانه اختصاصي در ميادين شهر تهران ‌برای انتقال بهتر علاقه‌مندان كتاب به مصلاي امام خميني(ره) خبر داد. همچنين مقرر شده در صورت نياز، قطارهاي خالي نيز براي ايستگاه‌هاي مترو در نمايشگاه كتاب تهران در نظر گرفته شود.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، صفري گفت: در اين دوره با هماهنگي‌هاي لازم با شركت اتوبوسراني و مصوبات شوراي شهر تهران مقرر شده است که 15 پايانه اختصاصي نيز براي انتقال مردم به نمايشگاه در نظر گرفته شود. 

وي ادامه داد: علاوه بر اين ميادين، در ديگر پايانه‌ها و مسيرهاي قبلي نيز امكان دسترسي مردم به نمايشگاه به شكل مطلوب‌تري پيش‌بيني شده است. 

مدير كميته اجرايي بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران همچنين گفت: متروي تهران نيز با برنامه‌ريزي مناسب آماده ارائه خدمات ويژه به علاقه‌مندان كتاب خواهد بود. 

به گفته وي مقرر شده است که در صورت نياز، قطارهاي خالي نيز براي ايستگاه‌هاي مترو در نمايشگاه كتاب تهران در نظر گرفته شود. 

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: