کد خبر: 4877
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 ارديبهشت 1390 - 15:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

پوشش نمايشگاه كتاب از سوي 500 نماينده رسانه‌هاي‌ داخلي و خارجي

مدير كميته روابط عمومي نمايشگاه كتاب تهران از استقبال گسترده رسانه‌هاي داخلي و خارجي از بيست وچهارمين نمايشگاه خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس ، سيد مهدي جعفري با اشاره به اعلام آمادگي نمايندگان رسانه‌هاي مختلف خبري و اطلاع رساني برا ي پوشش اين رويداد مهم فرهنگي گفت: تاكنون حضور500 نماينده از رسانه‌هاي خبري، اطلاع رساني، راديويي و تلويزيوني در اين رويداد مهم قطعي شده است. 
به گفته وي حضور گزارشگران و برنامه‌سازان 11 شبكه راديويي و 7 شبكه تلويزيوني داخلي به كميته روابط عمومي اعلام شده و براي استقرار آن‌ها در مكان‌هاي مناسب هم تداركات لازم صورت گرفته است. 
جعفري با اشاره به نشست روز گذشته دست اندركاران شبكه‌هاي مختلف راديويي با مديران اجرايي نمايشگاه از تعامل خوب اهالي رسانه بويژه رسانه ملي در پوشش برنامه‌هاي نمايشگاه كتاب تهران قدرداني كرد. 
مدير كميته روابط عمومي بيست وچهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران گفت: با همكاري اداره كل رسانه‌ها ي خارجي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي حضور بيش از 20 رسانه خارجي در نمايشگاه امسال قطعي شده است. 
وي حضور نمايندگان روزنامه‌ها، نشريات سراسري و خبرگزاري‌ها وپايگاه‌هاي اطلاع رساني در نمايشگاه امسال را در حد مطلوب توصيف كرد و افزود: كميته روابط عمومي آمادگي دارد تا زمينه‌هاي حضور همه نمايندگان رسانه‌ها وپوشش اين نمايشگاه بزرگ را همچون سال‌هاي گذشته فراهم كند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: