کد خبر: 4898
تاریخ انتشار: سه شنبه, 13 ارديبهشت 1390 - 18:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

بازديد از نمايشگاه كتاب، به يك آئين ملي تبديل شده است

جعفر ابراهيمي ( شاهد ) شاعر و نويسنده كودك و نوجوان گفت: هر اتفاقي كه در ارتباط با كتاب و كتابخواني باشد، در ارتقاي فرهنگي حاكم بر جامعه بسيارموثر است و در اين ميان نمايشگاه كتاب تهران جايگاه ويژه اي دارد.

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد خبري بيست و چهارمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، اين نويسنده كودك و نوجوان افزود: بسياري از مردم با شروع ارديبهشت انتظار برپايي نمايشگاه كتاب را مي كشند و بازديد از نمايشگاه را بصيرت يك آئين ملي انجام مي دهند.

به گفته وي نكته بسيار چشمگير و اميدوار كننده نمايشگاه هاي كتاب تهران آمار بازديد ساكنان شهرستان ها از اين نمايشگاه است كه به دليل كمبود بعضي امكانات در شهرهايشان، بازديد از نمايشگاه بين المللي كتاب تهران را بسيار مغتنم مي دانند.

وي پيشنهاد كرد نمايشگاه كتاب با تفكيك موضوعي به شاخه علوم انساني و كتب علمي ـ آموزشي برگزار شود تا علاقه مندان با فراغت و عمق بيشتري بتوانند به ديدن و تهيه كتاب هاي مورد نياز خود بپردازند و از تلف شدن زمان در سالن هاي شلوغ و ازدحام جمعيت نيز جلوگيري شود.

ابراهيمي برپايي نمايشگاه كتاب را بيش از همه به نفع ناشران دانست و افزود: شركت در نمايشگاه موجب سهولت در دسترسي مردم به بسياري از كتاب هايي كه در كتاب فروشي ها و كتابخانه موجود نيست، مي شود و ناشران نيز مي توانند در ارتباطي مستقيم به معرفي تازه هاي نشر بپردازند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: