کد خبر: 4921
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1390 - 13:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

«نمايشگاه‌هاي كتاب جهان» در نمايشگاه كتاب تهران نقد و بررسي مي‌شوند

آژانس ادبي حوا در نمايشگاه كتاب تهران ميزبان 5 نشست تخصصي با موضوع بررسي چند نمايشگاه كتاب معتبر جهان، خواهد بود.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، آژانس ادبي حوا در نمايشگاه كتاب تهران ميزبان 5 نشست تخصصي با موضوع بررسي چند نمايشگاه كتاب معتبر جهان، خواهد بود. 

اين نشست‌ها از شنبه 17 ارديبهشت تا پنجشنبه 22 ارديبهشت ماه در سراي بين‌الملل بيست و چهارمين نمايشگاه كتاب تهران برگزار خواهد شد و نقد و بررسي نمايشگاه‌هاي بولونيا، كوالالامپور، ابوظبي، پاريس و لندن را در دستور كار دارد. 

اين نشست‌ها با حضور كارشناسان و دست‌اندركاران چاپ و نشر كشور به ويژه چهره‌هايي كه تجربه حضور موثر در اين نمايشگاه‌ها را داشته‌اند برگزار خواهد شد. همچنين ميهماناني از چهره‌هاي ادبي به اين نشست‌ها دعوت شده‌‌اند تا نشست‌ها در قالب پرسش و پاسخ و بحث گروهي برپا شود. 

در تاريخ 17 تا 19 ارديبهشت ماه نشست بررسي نمايشگاه كتاب بولونيا، كتاب كوالالامپور و ابوظبي به ترتيب برگزار مي‌شود و چهارشنبه 21 و پنجشنبه 22 ارديبهشت ماه دو نشست بررسي نمايشگاه كتاب پاريس و لندن برپا مي‌شود. 

نگاهي به حضور ايران در اين نمايشگاه‌ها، نقاط ضعف و قوت، ظرفيت‌هاي موجود و چگونگي بهتر استفاده كردن از اين فرصت‌ها، نگاه ناشران و كارگزاران نشر جهاني به ادبيات و صنعت نشر كشورمان و ... از جمله مباحثي است كه در اين نشست‌ها مد نظر قرار مي‌گيرد. 

آژانس ادبي حوا تشكلي خصوصي و ادبي است كه براي نخستين‌بار اين نشست‌ها را در نمايشگاه كتاب تهران برگزار مي‌كند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: